Seksa lutut semasa solat – Produk Shaklee untuk sakit lutut dan sendi

PRODUK SHAKLEE UNTUK SAKIT LUTUT

Malu tak kalau kita tengah solat jemaah ramai-ramai di surau atau masjid, sekali bunyi keletuk-keletuk semasa nak rujuk, sujud dan bangkit berdiri?

set shaklee untuk sakit lutut

Kalau ada bunyi sahaja OK la lagi, jiran sebelah aje pun yang dengar ;p

Tapi kalau dah bunyi, di tambah pula dengan sakit sendi semasa solat? Tak ke seksa?

Rasa perit je bila nak rukuk sujud tu.

Pastu takkan muda-muda dah nak ambil kerusi solat duduk.. haish malu dengan makcik-makcik kat situ dik nonn..

Tapi…

Jangan risau sebab ada produk Shaklee untuk sakit lutut dan sendi. Jom kita tengok apa yang ada 🙂

======================

PRODUK SHAKLEE UNTUK SAKIT LUTUT

Produk Shaklee untuk sakit lutut pertama – Advanced Joint Health Tablet (AJHT)

set shaklee untuk sakit lutut

Dalam AJHT ni ada ekstrak Boswellia dan jagung, serta nutrien termasuk Zinc, Mangan dan Vitamin C yang penting dalam memberikan keselesaan sendi dan pergerakan.

Jagung sebenarnya ada kandungan Glukosamine yang pekat. Glukosamin ni bantu menguatkan tuang rawan pada sendi.

Tulang rawan yang lemah lah yang menyebabkan kita sakit bila nak bangun rukuk sujud tu.

=======================

 

Produk Shaklee untuk sakit lutut kedua – Ostematrix

set shaklee untuk sakit lutut

Produk ni ada kandungan kalsium yang berguna untuk mempertingkatkan ketumpatan kalsium dalam tulang.

Tulang yang rapuh dan tidak mampat menyebabkan sendi sakit, dan berbunyi keletung-keletung tu bila sedang solat.

Tambahan pula, Ostematrix ni ada Magnesium yang bantu menyusun Kalsium dalam tulang.

So bila makan Kalsium, takdelah dia terbuang sahaja ke dalam sistem perkumuhan kita akibat gagal diserap oleh tubuh.

======================

 

Produk Shaklee untuk sakit lutut ketiga – Omegaguard

set shaklee untuk sakit lutut

Cuba perhatikan kawasan sendi yang sakit tu, ada tak perubahan saiz yang abnormal?

Biasanya kalau sakit lutut atau sendi ni, ada berlaku kebengkakan dalaman yang kita sukar nak detect atau lihat.

Ligamen yang bengkak akan menyebabkan sendi yang amat sakit.

Jadi disebabkan Omegaguard ni ada unsur yang membantu menyurutkan bengkak, dia sangatlah penting untuk pesakit sendi dan lutut.

Omegaguard juga penting dalam melancarkan dan mengawal ketumpatan kusyen pada sendi seupaya lutut anda tidak sakit lagi 🙂

=====================

 

Produk Shaklee untuk sakit lutut keempat – Collagen Powder

set shaklee untuk sakit lutut

Semua binaan sendi kita; ligamen, tisu, kusyen adalah diperbuat daripada unsur protein iaitu kolagen.

Disebabkan Collagen Powder ni sangat mudah diserap, ia boleh membantu tubuh kita dalam membina semula ligamen, tisu dan kusyen yang rosak.

Insyaallah dengan ikhtiar ini, lutut dan sendi anda akan beransur pulih daripada seksa dan sakit 🙂

=====================

 

Ni testimoni ringkas daripada puan Lydzar 🙂

=======================

Boleh hubungi saya Therina Jopri untuk konsultasi  dan sebarang pertanyaan berkenaan artikel di atas :)

Insyaallah kami akan usaha untuk membantu.
Tempahan direct dengan Shaklee HQ: 03-5622 3188 menggunakan Shaklee ID: 1158113 atau Beli Shaklee Online

Hubungi kami: 013 – 982 0013 SMS, Whatsapp, Telegram.
COD: Kemaman Kerteh Paka & Dungun
Poslaju: Seluruh Malaysia

Terima kasih dan salam sayang 🙂

pengedar shaklee kemaman terengganu

Senarai Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia:

TERENGGANU

PAHANG

LEMBAH KLANG

SARAWAK

KELANTAN

MELAKA 

JOHOR

BELI SHAKLEE ONLINE

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...